ИСТИНАТА ЩЕ НИ НАПРАВИ СВОБОДНИ !

събота, 19 април 2014 г.

ПАМЕТТА НА НАРОДИТЕ ЗА ТЯХНОТО МИНАЛО Е ОПАСНА ЗА ГЛОБАЛИЗМА !!!



ЗА СЪЩНОСТТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО И КОНТРОЛА НАД СЪЗНАНИЕТО!



17.08.2001



За да направим правилна принципна преценка на образованието като цяло и на развитието му в отделните страни по света, ще трябва да погледнем зад кулисите на световната история и да осъзнаем целите на тези, които стоят в сянка.
Ще започна моя коментар с този материал публикуван от Образователен фонд „Рокфелер” още през 1904 г. за хората от американските села – „ … ние имаме на разположение неограничени възможности и хората се подават с безусловно покорство на нашите моделиращи ги ръце … Ние няма да се опитваме да правим от техните деца философи, образовани хора или учени … актьори, редактори, поети …”
Целта на „образованието” е повече от ясна – унищожаване на интелекта, овче покорство и използване като работен добитък. Програмирани роботи, които произвеждат нови такива. Както вече разясних в предишни постинги основната цел на новия световен (чифутски) ред, чието мото е глобализацията, е да има едно затъпяло, без много претенции, робски послушно намалено по брой население, което да обслужва „елита”.
Кой е най-сигурни начин да те държат под контрол ?

Като ти ОТНЕМАТ СВОБОДАТА НА МИСЛЕНЕТО !

И тук веднага си спомням какво е казал известният евреин и масон - Уинстън Чърчил, в своя реч пред Харвардския университет през септември 1943 г.Той заявява, че да контролираш това, което човек мисли предлага много по-големи награди отколкото ако му отнемеш земята или имуществото и го експлоатираш само физически и че империите на бъдещето ще бъдат империи на контролирания ум.

ВЛАСТТА ВЪРХУ СЪЗНАНИЕТО НА МЛАДЕЖТА Е ОСНОВЕН ФАКТОР ЗА КОНТРОЛ НАД СВЕТА.
Както и Хитлер е казал – „Който притежава младежта, притежава бъдещето.”

Ето какво пише в Протокол 
№ 16 на ционските мъдреци –
„Ние трябва да въведем в образователната система на гоя всички принципи, които така блестящо разрушиха техните собствени закони. Когато ние дойдем на власт, ще премахнем от образователно - възпитателния процес всякакъв вид обезпокояващи и объркващи съзнанието предмети, за да направим от младежта послушни деца на властта ни ... Ние ще изтрием от спомените на човечеството всички събития от предишните столетия, които са нежелателни за нас, и ще оставим само тези, които обрисуват всички грешки в управлението на гоя ... Ние ще запазим от възпитателния процес за наша лична употреба само онова, което е най-подходящо за крайната ни цел.” 

И в Протокол 
№ 1 – 
„ … тяхната младеж (на гоя) расте в безнравственост и оглупява от класицизъм – изкуства, литература, изкуствено направлявана информация. Тяхната среда е завладяна от наши специалисти – агенти, учители, преподаватели, чиновници и др., от наши жени в местата за развлечение, посещавани от гоите...”

Протокол 
№ 5 – 
„Ние трябва да формираме и управляваме образованието на гоя, за да не му дадем възможност да прозре необходимостта от собствена инициатива ...”

Продължавам с думите на английския журналист Дейвид Айк, автор на няколко много интересни книги – 
„Нашите деца не се образоват. Те се индоктринират - у тях се насаждат доктрини, идеи или мнения … Системата до голяма степен контролира онова, на което се учат децата, как ги учат и в какво да вярват … Образованието, поне в неговия западен вариант, има за цел за създава фураж за системата … Неговата роля е да произвежда роботи, които да запълват работните места и да избива от умовете на младите хора всяка мисъл за бунт срещу статуквото … хората трябва да бъдат приучени и подготвени да пасват на системата …”

Училищата, колежите и висшите институти представляват фабрики за масово програмиране и на малки и на големи. ПРОГРАМИРАНЕТО и ИНДОКТРИНИРАНЕТО започват от училищната скамейка и повечето учители несъзнателно участват също в тези процеси, защото те са продукт на системата и са обработвани по същия начин. Целта, подчертавам, не е да се създават мислещи хора, които могат да използват разума си критично, а роботизирани субекти, които могат да поберат много и най-различна информация в умовете си, но без нейното съществуване и приложение да застрашават съществуването на установения ред (Матрицата).

Мисълта на масите се вкарва в определени коловози чрез фалшиви доктрини и теории. 


Бил Клинтън и Тони Блеър преди няколко години признаха слабостта на англо-саксонската образователна система. Американските деца са на 25-то място в света по знания в областта на природните науки ! Голяма част от американските ученици са убедени, че млякото се произвежда в заводи за безалкохолни напитки, и че компютърът се включва с устна команда, както в известния сериал „Стартрек”. С интелектуална посредственост се характеризира и възрастния американец, заемащ дори високи административни и управленчески постове. Известни са толкова много гафове, сътворени от известни „образовани” американци - президенти, висши политици и бизнесмени.

Френският философ Жан Бодрияр пише – „В дълбоката си същност Съединените щати … са единственото съвременно примитивно общество … ” Разбира се, изключения има и те не са малко, но отнесени към цялото население на държавата процентът им е твърде малък.
Много възрастни учители с опит в САЩ заявяват, че днешните ученици и студенти в по-голямата си част са със значително по-ниска познавателна способност и имат по-малък обхват на вниманието в сравнение с тези от 60-те години. В някои училища до 13 процента от учениците трябва да се записват в специални образователни класове. За да удовлетворят училищните администратори, които се оплакват от непрестанно спадащите резултати на изпитите на учениците от 60-те насам и за да не излагат истината на показ, тези, които подготвят тестовете, предоставят значително по-лесни задачи, отколкото преди три десетилетия. Едно национално изследване в САЩ през 1988 г. показва, че математическите способности са силно намалели в американските юноши и те не могат да се справят със задачи, които преди години са били давани на ученици от по-долните класове ! Тук има и други причини, за това състояние на младите хора, които за съжаление не мога да разгледам в този материал.

Интелигентността на един човек не може да се преценява само въз основа на тонове назубрен материал и фалшиви теории, запаметени формули или направени тестове, а според това доколко той има разбиране за основните закони на битието и дали живее според тях.

ИСТИНСКАТА СЪЩНОСТ НА ОБРАЗОВАНИЕТО НЕ Е ДА ПЪЛНИ ГЛАВИТЕ НА ДЕЦАТА С КЛИШЕТА И НЕНУЖНА ИНФОРМАЦИЯ, А ДА ГИ НАУЧИ ДА МИСЛЯТ КРИТИЧНО, ДА ИЗСЛЕДВАТ НЕПРЕДУБЕДЕНО ТОВА, КОЕТО СЕ СЛУЧВА В ЖИВОТА И ДА РАЗВИВА ТВОРЧЕСКИТЕ ИМ СПОСОБНОСТИ, БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЯ. 


НО КАКТО ВЕЧЕ СТАНА ЯСНО ТОЧНО ОТ СВОБОДОМИСЛЕЩИ ХОРА НЯМАТ НУЖДА РАДЕТЕЛИТЕ НА НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД. МАНИПУЛИРАНИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПРОГРАМИ ГО ПОКАЗВАТ ЯСНО. 

Системата на образование е ориентирана изключително към лявото полукълбо, което е свързано с материалния свят, като съвсем целенасочено е изключена дясната половина на мозъка, която е интуитивната и която ни свързва с по-висши състояние на съзнанието и възприятия и с духовността. Целта е човек да не може да излезе от блатото на материята и да остане неин роб. Образованието не трябва да те прави ДРЕСИРАНА МАЙМУНА, както това става сега, а да те научи да мислиш самостоятелно!
И у нас, държавата, чрез своите институции, през последното десетилетие също се стреми всячески да доведе българина до духовна нищета и пълно опростачване, за да не може да мисли и да се съпротивлява на новия гнет, който му се готви. Затова се закриват училища, правят се всевъзможни експерименти с образованието и „реформи”, допускат се да се вихрят секти, наркомания, порнография и т.н. В същото време овластените изпращат децата си в чужбина за да се изучат и да могат, както пише Венцеслав Начев „с успех да управляват своите неграмотни туземни връстници, на които им се готви съдбата да бъдат обслужващ персонал по кръчми, хотели, бардаци и санитарни възли.”
Ето мнението на световноизвестния езиковед проф. Никола Георгиев преподаващ в СУ „Св. Климент Охридски” („Монитор”, 24.3.2000 г.) – „Нашите политици пред очите на българите разсипват българското образование... Това, което липсва в България е морални задръжки...”
Според проучвания около 80 процента от българите не са си купили нито една книга през 2000-та година ! Една част от децата дори нямат учебници да учат. Неграмотността нараства драматично. Ако тази тенденция продължава непроменена след по-малко от 10 години около 15 процента от младежите между 14 и 26 ще бъдат абсолютно неграмотни. И така България може да се превърне в гетото на Европа. Богатите ще стават все по-богати и "образовани", а бедните все по-бедни.


Ето част от интервюто с известния български писател Николай Хайтов публикувано във в. „Монитор” от 18.09.2000 г. под надслов „Оцеляването на народа ни е поставено на карта” – „Действията на евроатлантическата общност, изглежда не предполагат съществуването на България като суверенна страна или поне на този народ в тази територия. Това проличава и от факта, че никъде другаде в югоизточна Европа нямаше такава жестока метла срещу заварената култура, както в България... ще дам пример с един договор между Световната банка и България.
Когато се разискваше отпускането на 400 млн. долара за образованието ни. Тогава аз се снабдих с условията, писах по този повод и статия. Световната банка даваше тези 400 млн. долара, при условие, че 60 процента от тях ще изразходват по свое усмотрение, възлагайки проекти на свои хора. Фактически те си ги задържат. Останалите 40 процента беше предвидено да се разпределят от Министерството на образованието за проекти. Но в замяна на това от Световната банка си запазват правото да одобряват учебниците и статута на цялото ни образование...

В споразумението имаше нещо потресаващо - условието, че не може по законодателен път да се променя това споразумение. Световната банка следователно се поставя над законите на България ! Така тя взе под аренда цялото ни образование, а и Министерството на културата отдавна вече е купено по друга линия.

Ето как младото поколение попада изцяло в ръцете на Световната банка и тя ще го възпитава чрез училището така че да заличат у тези млади хора и последния остатък от национално съзнание. При тази телевизия след 10-15 години няма да има млад човек на 15 г., който да усеща, че е българин … Ето тази политика наричам пагубна за нас, преднамереното, целенасоченото унищожаване на българската самобитност и култура.

Капак е изказването на оня професор австриец, който иска да наложи да си сменим азбуката. Как реагира Министерството на културата. Никак. Сега го е казал този, утре ще го повтори трети, ще стане шлагер и накрая ще си го включат в плана на НС и един ден току виж ударили сатъра на кирилицата...

Значи ние сме на специален режим в плановете на евроатлантическата общност. С други думи – оцеляването на нашия народ е поставено на карта...

И така ще се стопим без война, „цивилизовано”.
Очевидно, е че това е планът на новия световен (чифутски) ред, който нашата колониална администрация с жар прилага досега на практика. Според социолога Андрей Райчев „70 000 напълно неграмотни младежи е произвела образователната система за последните 7-10 години. Това са хора, които изобщо не могат да четат, пишат и събират. Част от тях изобщо не са стъпвали в класните стаи, а други са били записвани в училище, но още преди да стигнат до 4 клас, са напускали. Ако нещата така вървят след 10 години 15 процента от младите хора ще са неграмотни. Проблемът е страшен, тъй като те директно отиват на улицата и стават част от криминалния контингент. Причината за непрекъснато отпадащите от училищата деца е в бедността на хората и в западащата система на самото образование.”

Вече са затворени 314 училища в по-малките селища, като същевременно не се осигурява никаква друга алтернатива за обучение на децата. Бяха премахнати от Министерството на просветата безплатните учебници, а да не говорим пък как бяха пренаписани съществуващите !
Според социологът Кольо Колев „училището започва да произвежда класи”, т.е. обогатилите се ще могат да изучат децата си, а бедните ще останат неграмотни. Разбира се, децата на псевдоелита ще бъдат с оформено мислене и поведение от Системата, така че да й служат най-добре, а не да мислят самостоятелно. Защото т.нар. престижни висши учебни заведения и колежи на Запад не са нищо друго освен центрове за промиване на съзнанието ! И така порочният кръг се затваря.

Ето какво откровение дава Алдъс Хъксли, агент на "елита" и гуру на „нежната революция” от 60-те за планът на новия световен ред в лекция в медицинския факултет на Университета в Сан Франциско през 1961 г. – „В следващото или в някое от поколенията след него вече ще има фармакологичен метод, който да прави хората да обичат своята робия и слугуване и така да се каже ще понасят диктатурата без сълзи. Създаването на един вид безболезнени концентрационни лагери за цялото общество, в които независимо че хората всъщност ще бъдат с отнети свободи, те дори ще се радват на това, защото съзнанието им ще бъде отвлечено от всяко желание за бунт - чрез пропаганда, промиване на мозъка или последното засилено с помощта на фармакологични методи...”

Много би ми се искало тук да разгледам различните други начини чрез които се предизвиква затъпяване на населението като цяло, но това вероятно ще го направя в някоя друга публикация.

СЪЗНАНИЕТО НА ДЕЦАТА И ЮНОШИТЕ, ЧРЕЗ МЕДИИТЕ, Е НЕПРЕКЪСНАТО АТАКУВАНО ОТ НАСИЛИЕ, ПСЕВДОКУЛТУРА И ПОРНОИНДУСТРИЯТА.

При всичката хуманна търпимост хомосексуализмът не може да бъде пример в живота на едно 10-12 годишно момче или момиче. А именно това се прави непрекъснато - стимулира се хомосексуализма, културата на безполовост, „толерантност” към перверзиите и моралните недъзи на обществото.
Телевизията буквално ни хипнотизира и ни залива с послания, които ние дори не осъзнаваме, но след това действаме според тях! Както става ясно процесът на ПРОМИВАНЕ НА УМА се извършва не само пряко чрез учебния процес, но и чрез анимационни филмчета за деца, игрални филми за деца и възрастни, чрез видеоигри, чрез различни шоу програми и музика, чрез насаждане на определени модели на поведение и мислене като се използва знанието за функционирането на човешкия ум и подсъзнанието! 


Един от начините, чрез които може да се задълбочи полухипнотичното състояние, което настъпва при заставането пред включен телевизор, е, да се остави черен или празен всеки 32 кадър, на това, което се излъчва или прожектира. Така се създава специфична пулсация от 45 удара в минута, която се усеща само от подсъзнанието и е идеална за настъпване на състояние, при което човек е много податлив на внушения. 

Представете си всеки ден колко децата и възрастни седят с часове пред телевизора. В един среден американски дом телевизорът е включен средно по 6 часа и 44 минути на ден. И така със всяка минута и с всеки час, които престоявате пред телевизора вие и децата ви ставате все по програмирани и обработени и загубвате все повече способността си да мислите ясно и трезво. Наскоро беше съобщено, че за една седмица американското дете може да наблюдава по различните телевизионни канали средно по 18 400 убийства или сцени на насилие ! И всичко това отива в съзнанието на детето.
При гледане на ТВ, след 30 сек, съзнанието на човек изпада в напълно възприемчиво състояние. Това означава, че информацията която се подава прескача съзнателния контрол на лявото полукълбо и отива направо в подсъзнанието, неосъзната. Повтаряемостта на стимула гарантира допълнително ефикасността на внушението. А после хората се чудят защо мислят и действат по определен начин ! Така подмолно те вкарват в някакъв стереотип. Духовността и извечните добродетели, изявени от Христос, остават някъде извън обсега на тази обработка и насаждана култура и дори се дискредитират по всички възможни начини. Символът на любовта, състраданието и добротата и пътеводна звезда и упование за милиони човешки същества в продължение на 2 хилядолетия бе заменен с всякакви измислени герои и постановки. А нерядко окарикатуряван, дори оплюван целенасочено, за да бъде забравен. Тези, които го разпънаха преди 2000 години, сега искат да разпънат на кръст и да унищожат нашата вяра в любовта и доброто. Защото страхът отстъпва пред вярата, любовта и знанието. НЕ можеш да манипулираш този, когото не го е страх и който слуша гласът на сърцето и има ясен разум.

НЕВЪЗМОЖНО Е ДА МАНИПУЛИРАШ ТОЗИ, КОЙТО Е ОСЪЗНАЛ СВОЯТА ИСТИНСКА ПРИРОДА, СИЛА И СТОЙНОСТ И КОЙТО Е ОСЪЗНАЛ ИЗВЕЧНАТА СИ ВРЪЗКА С НАШИЯ ОТЕЦ И СЪЗДАТЕЛ.

Затова именно се прави всичко възможно хората да останат в невежество, да не могат да мислят, да забравят духовната си природа потънали в материалното и така да бъдат под непрекъснат контрол.
Ето какво пише в Протокол № 17 – „От много отдавна ние сме се погрижили да дискредитираме духовенството на гоя и да разрушим неговата мисия на земята, която засега все още е голяма пречка за нас. От ден на ден неговото влияние върху хората в света отслабва … така че днес ни делят само броени години от момента на унищожаването на християнската религия ...”
Използва се имитиране и подмяна на християнските истини и ценности, като външно изглежда, че се запазва формата й, но се подменя същността й. Големият брой християнски секти на Запад доказват, че западното общество се е лишило от духовната опора и вярата в Спасителя.
Ето и Протокол № 5 – 

„когато лишихме гоите и от тяхната вяра в Бога, тяхното могъщество и сила захвърлихме на улиците, откъдето ги грабнахме и подчинихме на волята си.”

Под благовидния предлог да се доведе младото поколение до идеята за интернационализъм и космополитно възприятие се размиват моралните граници и ценности и се подготвя почвата за безпрепятствено идване на власт на едно световно неизборно правителство. Терминът „интернационализъм” се популяризира с цел прикриването на съединената финансова, политическа и икономическа световна сила с цел установяването на Световно правителство.


Разрушаването на вековните традиции, подмяната на християнските ценности и идеали, антирелигиозната пропаганда и атеистичното възпитание на децата създават хора отчуждени от Божественото. 


Използвайки разочарованието от изминалите 45 години комунистическите „ценности”, които както видяхме са рожба на еврейската мисъл, и изолацията от лъскавия и „демократичен” Запад сега на дневен план излиза консуматорството и стремежът към материално обезпечения Запад и към неговата „култура”. Насаждат се безразличие и антипатия към всичко родно, което се свързва изкуствено с комунистическото минало. У много млади хора се изгражда мнението, че това което идва от САЩ и Западна Европа е най-доброто и най-правилното, а ние сме диваци, варвари и недоразвити. Страната ни беше залята с холивудска псевдокултура. Българинът като че ли все по-ускорено започва да приема фалшивите модели от САЩ и Западна Европа - една субкултура, която декултуризира останалата част от човечеството. Многозначителен е и факта, че българското правителство и президентство удостоиха с орден „Стара планина” един западен професор, който изказа мнението, че може би кирилицата ни трябва да бъде подменена с латиница !


Ето какво казва писателят Н. Хайтов (Монитор, 19.03.2001 г.)- „от 1992 г. насам изчезнаха театрите ни, киното, стопи се литературата, а културата ни беше в трите си четвърти изметена и подменена ... телевизията денонощно се труди да избие от главите на подрастващите каквото и да било чувство на национална гордост … Към 800 000 вече са емигрирали… Това е всъщност „цивилизования” начин за националното ни изтребление ... Сегашното Народно събрание и излъчените от него изпълнителни и други власти са в пълна услуга на ... тази агресивна към нас геополитика ... След 10 ноември 1989 г., вместо да бъде възстановен традиционния морал, въведен беше култът към парата и сега това е преобладаващият идеал. Нямаме национални идеали и никой не знае как ще завърши това подивяване...”
„Телевизията заличи вкуса от красивото у подрастващите и го подмени с нагон към насилие и секс… Угроза номер едно сега у нас е форсираното в момента подменяне на целия духовен багаж на българина, като се почне от родолюбието и религията, та се стигне до литературата, културата.” (Н. Хайтов пред Нова Зора, 01.05.2001г.)
Явно една от целите е масово производство на лумпенизирана и безработна аморфна маса, която самопровъзгласилият се „елит” да използва и да манипулира както намери за добре и както му се нарежда отвън. 
Симптоматично за отношението на овластените е и изказването във връзка с това на някой си доц. Людмил Георгиев от Нов български университет на един от семинарите на СДС в Боровец (за справка вж. в. „168 часа” от 24-30.11.2000 г.), според когото – „Що се касае до голямата диференциация между богатите и бедните тя е толкова голяма, колкото е между информираните и неинформираните, между знаещите и незнаещите... Подобно положение не е повод за разговор в развитите страни, защото е установено с класовата стратификация на обществата. Никой не изпитва неудобство да живее в рамките на своята си класа, да се движи по хоризонтала в нея и да се чувства доволен от този начин на живот. В България обаче поради някакво насилствено игнориране на класите и пледиране за безкласово общество се създаде тенденция за вертикално движение на хората ... !”
С други думи, понеже майка ти и баща ти не са имали късмета да са в шуробаджанашката „елитна” и мутренска компания и да участват в разпределението на „баницата”, техните деца автоматично се приемат за „нисша” класа и съответно с по-нисши умствени възможности и способности и затова „трябва да си знаят мястото”. Затова не трябва дори да преминават през главите им светотатствени мисли, че могат да станат „елитни”, да се обучават в „престижни” университети и колежи в чужбина, и не дай си Боже да заемат важни държавни постове и т. н., т.е. те са си априори приети за нисши и тъпи и ще си останат такива ! Чудя се кога ли „тъпите и неинформираните” ще хванат сопите и ще обяснят нагледно на самозабравилите се тунеядци, за които до вчера никой не беше чувал, въпросът за „класовата стратификация”. Със сигурност световнонеизвестният доц. Георгиев не би искал да бъде сред присъстващите на този „обучителен семинар”.

ПАМЕТТА НА НАРОДИТЕ ЗА ТЯХНОТО МИНАЛО Е ОПАСНА ЗА ГЛОБАЛИЗМА. За да просъществува той трябва да бъде изтрито националното чувство. На един семинар проф. Волф Липинис от Германия заяви, че ИСТОРИЯТА ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАБРАВЕНА, КОГАТО ИСКАМЕ ДА ПОСТИГНЕМ ОПРЕДЕЛЕНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ЦЕЛИ.

Може би и затова един от предишните министри на образованието у нас искаше в учебниците ни по история да пише за „турско присъствие на Балканите”, а не за турско робство!

Няма коментари:

Публикуване на коментар